Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІгнатова, Лариса-
dc.contributor.authorIhnatova, Larysa-
dc.date.accessioned2017-07-03T13:50:57Z-
dc.date.available2017-07-03T13:50:57Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІгнатова Л. Музичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліни / Л. Ігнатова; Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут мистецтв , кафедра історії, теорії мистецтв та виконавства. – Луцьк : Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 13 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877-
dc.descriptionРобоча ирограма навчальної дисципліни «Музичний менеджмент і маркетинг» для студентів спеціальності 7.02020401 «Музичне мистецтво»uk_UK
dc.description.abstractКурс «Музичного менеджменту і маркетингу» розглядається як складова менеджменту соціокультурної діяльності і загального менеджменту, а також він орієнтований на вивчення такого явища як шоу -бізнес, що належить одночасно і до комерційної, економічної сфери діяльності.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет ім. Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмузичний менеджментuk_UK
dc.subjectзміст управлінської діяльностіuk_UK
dc.subjectшоу-бізнесuk_UK
dc.titleМузичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліниuk_UK
dc.typeTraining programuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
menedzhment_spec.pdf1,02 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.