Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877
Title: Музичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліни
Authors: Ігнатова, Лариса
Ihnatova, Larysa
Bibliographic description (Ukraine): Ігнатова Л. Музичий менеджмент і маркетинг: робоча програма вибіркової навчальноїдисципліни / Л. Ігнатова; Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки , інститут мистецтв , кафедра історії, теорії мистецтв та виконавства. – Луцьк : Волинськ. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2013. – 13 с.
Issue Date: 2013
Date of entry: 3-Jul-2017
Publisher: Волинський національний університет ім. Лесі Українки
Keywords: музичний менеджмент
зміст управлінської діяльності
шоу-бізнес
Abstract: Курс «Музичного менеджменту і маркетингу» розглядається як складова менеджменту соціокультурної діяльності і загального менеджменту, а також він орієнтований на вивчення такого явища як шоу -бізнес, що належить одночасно і до комерційної, економічної сфери діяльності.
Description: Робоча ирограма навчальної дисципліни «Музичний менеджмент і маркетинг» для студентів спеціальності 7.02020401 «Музичне мистецтво»
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12877
Content type: Training program
Appears in Collections:Навчально-методичні матеріали (FKiM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
menedzhment_spec.pdf1,02 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.