Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Назва: | Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування |
Інші назви: | Cognitive and materialized actions and their verbal explanation in the context of practical educational programming |
Автори: | Головін, Микола Борисович Holovin, Mykola B. |
Бібліографічний опис: | Головін М. Б. Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування / М. Б. Головін // Вісник черкаського університету. - 2008. – Вип. 136 : Педагогічні науки. - С. 7-13 |
Дата публікації: | 2008 |
Дата внесення: | 3-лип-2017 |
Видавництво: | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького |
Теми: | понятійні структури когнітивні процеси модель навчання conceptual structures cognitive processes model of education |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто навчальне програмування в контексті структурної організації ментального відображення об’єктів цієї діяльності. Educational programming in the context of structural organization of this activity objects’ mental reflection are considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FITM) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Cognitive .pdf | 492,77 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.