Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Назва: Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування
Інші назви: Cognitive and materialized actions and their verbal explanation in the context of practical educational programming
Автори: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Бібліографічний опис: Головін М. Б. Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування / М. Б. Головін // Вісник черкаського університету. - 2008. – Вип. 136 : Педагогічні науки. - С. 7-13
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 3-лип-2017
Видавництво: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Теми: понятійні структури
когнітивні процеси
модель навчання
conceptual structures
cognitive processes
model of education
Короткий огляд (реферат): Розглянуто навчальне програмування в контексті структурної організації ментального відображення об’єктів цієї діяльності. Educational programming in the context of structural organization of this activity objects’ mental reflection are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cognitive .pdf492,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.