Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Title: Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування
Other Titles: Cognitive and materialized actions and their verbal explanation in the context of practical educational programming
Authors: Головін, Микола Борисович
Holovin, Mykola B.
Bibliographic description (Ukraine): Головін М. Б. Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування / М. Б. Головін // Вісник черкаського університету. - 2008. – Вип. 136 : Педагогічні науки. - С. 7-13
Issue Date: 2008
Date of entry: 3-Jul-2017
Publisher: Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького
Keywords: понятійні структури
когнітивні процеси
модель навчання
conceptual structures
cognitive processes
model of education
Abstract: Розглянуто навчальне програмування в контексті структурної організації ментального відображення об’єктів цієї діяльності. Educational programming in the context of structural organization of this activity objects’ mental reflection are considered.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FITM)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Cognitive .pdf492,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.