Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГоловін, Микола Борисович-
dc.contributor.authorHolovin, Mykola B.-
dc.date.accessioned2017-07-03T12:00:23Z-
dc.date.available2017-07-03T12:00:23Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationГоловін М. Б. Розумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмування / М. Б. Головін // Вісник черкаського університету. - 2008. – Вип. 136 : Педагогічні науки. - С. 7-13uk_UK
dc.identifier.otherУДК 013.77:004.42; 37.013.03:004. 588(073)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12867-
dc.description.abstractРозглянуто навчальне програмування в контексті структурної організації ментального відображення об’єктів цієї діяльності. Educational programming in the context of structural organization of this activity objects’ mental reflection are considered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk_UK
dc.subjectпонятійні структуриuk_UK
dc.subjectкогнітивні процесиuk_UK
dc.subjectмодель навчанняuk_UK
dc.subjectconceptual structuresuk_UK
dc.subjectcognitive processesuk_UK
dc.subjectmodel of educationuk_UK
dc.titleРозумові та матерілізовані дії, їх вербальне супроводження в контексті практичного навчального програмуванняuk_UK
dc.title.alternativeCognitive and materialized actions and their verbal explanation in the context of practical educational programminguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FITM)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Cognitive .pdf492,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.