Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12080
Title: Структура й зміст технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітації
Other Titles: Structure and Content of the Correction Technology of Wandering Disorders of Locomotor Apparatus of Children Aged 5–6 by Means of Physical Rehabilitation
Authors: Носова, Наталія Леонідівна
Козлов, Юрій Володимирович
Nosova, Nataliya
Kozlov, Yuriy
Bibliographic description (Ukraine): Носова Н. Cтруктура и содержание технологии коррекции нефиксированных нарушений опорно-двигательного аппарата детей 5–6 лет средствами физической реабилитации / Наталия Носова, Юрий Козлов // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 92-99.
Issue Date: 2016
Date of entry: 20-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: діти 5–6 років
постава
фізична реабілітація
дошкільний навчальний заклад
children aged 5–6
posture
physical rehabilitation
preschool educational establishment
Abstract: У роботі розглянуто розробки технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітації в умовах дошкільного навчального закладу. У дослідженні брали участь 73 дитини 5–6 років м. Києва. У статті використано такі методи дослідження, як педагогічне спостереження; антропометрія; комп’ютерна фотометрія; метод відеометріі з використанням програми «Big Foot»; педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати. Розроблено технологію фізичної реабілітації, яка включає лікувальну й ранкову гімнастику, елементи аквафітнесу, рухливі ігри спеціальної спрямованості, масаж, елементи фізіотерапії та ортопедичного режиму. Засоби фізичної реабілітації спрямовано на корекцію порушень постави у фронтальній і сагітальній площині, плосковальгусної та варусної стопи. The study is devoted to development of the correction technology of wandering disorders of locomotor apparatus of children aged 5–6 by means of physical rehabilitation in condition of a preschool educational establishment.The study involved 73 preschoolers fromKievcity. We appliedsuchresearchmethods: pedagogical observation; anthropometry; computer photometry; the method of videometry with the use of the program «Big Foot»; pedagogical testing, methods of mathematical statistics. It was developed the technology of physical rehabilitation which includes: curative and morning gymnastics, elements of aqua-fitness, motor games of special orientation, massage, elements of physiotherapy and orthopaedic regime. Physical rehabilitation means are aimed at correction of posture abnormalities in frontal and sagittal planes, planovalgus deformity and talipesvarus.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12080
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Nataliya Nosova, Yuriy Kozlov.pdfОсновна стаття324,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.