Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12080
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНосова, Наталія Леонідівна-
dc.contributor.authorКозлов, Юрій Володимирович-
dc.contributor.authorNosova, Nataliya-
dc.contributor.authorKozlov, Yuriy-
dc.date.accessioned2017-03-20T10:48:07Z-
dc.date.available2017-03-20T10:48:07Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНосова Н. Cтруктура и содержание технологии коррекции нефиксированных нарушений опорно-двигательного аппарата детей 5–6 лет средствами физической реабилитации / Наталия Носова, Юрий Козлов // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 92-99.uk_UK
dc.identifier.otherУДК:796:612.7+616-053.2-085-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12080-
dc.description.abstractУ роботі розглянуто розробки технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітації в умовах дошкільного навчального закладу. У дослідженні брали участь 73 дитини 5–6 років м. Києва. У статті використано такі методи дослідження, як педагогічне спостереження; антропометрія; комп’ютерна фотометрія; метод відеометріі з використанням програми «Big Foot»; педагогічне тестування, методи математичної статистики. Результати. Розроблено технологію фізичної реабілітації, яка включає лікувальну й ранкову гімнастику, елементи аквафітнесу, рухливі ігри спеціальної спрямованості, масаж, елементи фізіотерапії та ортопедичного режиму. Засоби фізичної реабілітації спрямовано на корекцію порушень постави у фронтальній і сагітальній площині, плосковальгусної та варусної стопи. The study is devoted to development of the correction technology of wandering disorders of locomotor apparatus of children aged 5–6 by means of physical rehabilitation in condition of a preschool educational establishment.The study involved 73 preschoolers fromKievcity. We appliedsuchresearchmethods: pedagogical observation; anthropometry; computer photometry; the method of videometry with the use of the program «Big Foot»; pedagogical testing, methods of mathematical statistics. It was developed the technology of physical rehabilitation which includes: curative and morning gymnastics, elements of aqua-fitness, motor games of special orientation, massage, elements of physiotherapy and orthopaedic regime. Physical rehabilitation means are aimed at correction of posture abnormalities in frontal and sagittal planes, planovalgus deformity and talipesvarus.uk_UK
dc.language.isoruuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectдіти 5–6 роківuk_UK
dc.subjectпоставаuk_UK
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectдошкільний навчальний закладuk_UK
dc.subjectchildren aged 5–6uk_UK
dc.subjectpostureuk_UK
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UK
dc.subjectpreschool educational establishmentuk_UK
dc.titleСтруктура й зміст технології корекції нефіксованих порушень опорно-рухового апарату дітей 5–6 років засобами фізичної реабілітаціїuk_UK
dc.title.alternativeStructure and Content of the Correction Technology of Wandering Disorders of Locomotor Apparatus of Children Aged 5–6 by Means of Physical Rehabilitationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nataliya Nosova, Yuriy Kozlov.pdfОсновна стаття324,77 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.