Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12079
Title: Теоретичне обґрунтування специфіки фізичної реабілітації при аутизмі
Other Titles: Theoretical Grounding of Specific Character of Autism Physical Rehabilitation
Authors: Нестерчук, Наталія Євгенівна
Nesterchuk, Natalia
Bibliographic description (Ukraine): Нестерчук Н. Теоретичне обґрунтування специфіки фізичної реабілітації при аутизмі / Наталія Нестерчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 89-92.
Issue Date: 2016
Date of entry: 20-Mar-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: аутизм
діти
фізична реабілітація
autism
children
physical rehabilitation
Abstract: У статті висвітлено теоретичне підґрунтя, особливості впровадження фізичної реабілітації під час аутизму. Визначено та підтверджено різні прояви аутизму та особливості розвитку вказаної категорії дітей. Детально описано блоки завдань, яких потрібно дотримуватися та виконувати в процесі фізичної реабілітації: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, мовленнєвої, творчої активності. Виявлено особливості проведення занять, що ґрунтуються на чіткій структурі, зацікавленості дітей, постійне активне залучення до діяльності. Визначено основні аспекти фізичної реабілітації дітей з аутизмом: ранній початок, чітко організована робота, спеціально обладнане приміщення, розділене на зони, сприяння зменшенню прояву страху. The article deals with the theoretical basis of introduction of physical rehabilitation in cases of autism. It was identified and proved various manifestations of autism, and peculiarities of development of the indicated category of children. It was presented a detailed description of blocks of tasks that one must adhere to and implement in the process of physical rehabilitation: physical, social and moral, emotional and valuable, speech and creative activity. It was discovered peculiarities of conducting of classes based on strict structure, children’s interest, continued active involvement in activities. It was defined the main aspects of physical rehabilitation of children with autism: early start, well-organized work, specially equipped room divided into zones, help in reduction of symptoms of fear.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12079
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Natalia Nesterchuk.pdfОсновна стаття274,52 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.