Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12079
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНестерчук, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorNesterchuk, Natalia-
dc.date.accessioned2017-03-20T10:38:57Z-
dc.date.available2017-03-20T10:38:57Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationНестерчук Н. Теоретичне обґрунтування специфіки фізичної реабілітації при аутизмі / Наталія Нестерчук // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. − Вип. 23. – С. 89-92.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 796.035+615.82-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/12079-
dc.description.abstractУ статті висвітлено теоретичне підґрунтя, особливості впровадження фізичної реабілітації під час аутизму. Визначено та підтверджено різні прояви аутизму та особливості розвитку вказаної категорії дітей. Детально описано блоки завдань, яких потрібно дотримуватися та виконувати в процесі фізичної реабілітації: фізичної, соціально-моральної, емоційно-ціннісної, мовленнєвої, творчої активності. Виявлено особливості проведення занять, що ґрунтуються на чіткій структурі, зацікавленості дітей, постійне активне залучення до діяльності. Визначено основні аспекти фізичної реабілітації дітей з аутизмом: ранній початок, чітко організована робота, спеціально обладнане приміщення, розділене на зони, сприяння зменшенню прояву страху. The article deals with the theoretical basis of introduction of physical rehabilitation in cases of autism. It was identified and proved various manifestations of autism, and peculiarities of development of the indicated category of children. It was presented a detailed description of blocks of tasks that one must adhere to and implement in the process of physical rehabilitation: physical, social and moral, emotional and valuable, speech and creative activity. It was discovered peculiarities of conducting of classes based on strict structure, children’s interest, continued active involvement in activities. It was defined the main aspects of physical rehabilitation of children with autism: early start, well-organized work, specially equipped room divided into zones, help in reduction of symptoms of fear.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectаутизмuk_UK
dc.subjectдітиuk_UK
dc.subjectфізична реабілітаціяuk_UK
dc.subjectautismuk_UK
dc.subjectchildrenuk_UK
dc.subjectphysical rehabilitationuk_UK
dc.titleТеоретичне обґрунтування специфіки фізичної реабілітації при аутизміuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical Grounding of Specific Character of Autism Physical Rehabilitationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2016, № 23

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Natalia Nesterchuk.pdfОсновна стаття274,52 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.