Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11754
Title: Оцінка ефективності програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання
Other Titles: The Program of Value-motivational Sphere of Students in Physical Education
Authors: Крижанівська, Оксана Федорівна
Kryzhanovskaya, Oksana
Bibliographic description (Ukraine): Крижанівська О. Оцінка ефективності програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання / Оксана Крижанівська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 61-66.
Issue Date: 2015
Date of entry: 21-Feb-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: цінності
мотиви
студенти
фізичне виховання
фізична підготовленість
фізичне здоров’я
легка атлетика
values
motives
students
physical education
physical fitness
athletics
Abstract: Проведений у межах наукової роботи аналіз найбільш важливих наукових джерел літератури дав змогу окреслити коло проблем, які нагально потрібно розв’язати в суспільстві. Вихід із цього становища вбачається в посиленні вимог до ціннісно-мотиваційної сфери студентів, національного виховання засобами історичного матеріалознавства, організаційно-методичного забезпечення навчального процесу засобами фізичного виховання, у якому його національні особистісні цінності, оздоровча спрямованість виступають системоутворювальним гуманістичним фактором, що формує сучасну стратегію й тактику гармонізації виховання студентської молоді та дає змогу цілеспрямовано розв’язувати завдання виховання здорової особистості. Мета роботи – теоретичне обґрунтування, розробка та впровадження програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання. Експериментальна перевірка ефективності розробленого змісту занять дала змогу здійснити порівняльний аналіз показників ціннісно-мотиваційної сфери студентів, їхнього фізичного здоров’я. Розроблена та впроваджена програма з легкої атлетики якісно вплинула на зміни цінностей і мотивів студентів експериментальної групи. Виявлено, що цілеспрямоване використання авторської програми сприяє покращенню рівня фізичної підготовленості, стану фізичного здоров’я студентів. Held within the framework of research analysis of the most important sources of scientific literature has allowed to outline the range of problems that urgently need to be solved in society. Out of this situation is seen the increasing demand for value-motivational sphere of students, national education means of historical materials science, organizational and methodological support of educational process by means of physical education, in which its national personal values, improving orientation serves as a backbone of humanistic factors that shape of modern strategy and tactics harmonize education of students and allows for targeted problem solving upbringing healthy personality. The aim of the work was theoretical justification, development and implementation of the program of development of value-motivational sphere of students in physical education. Experimental verification of the effectiveness of training content developed allowed to carry out a comparative analysis of value-motivational sphere of students, their physical health. The programs to athletics qualitative impact on the change of values and motives of the students of the experimental group was developed. It was revealed that the purposeful use of the author’s program helps to improve the level of physical fitness, physical health of students.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11754
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Oksana Kryzhanovskaya.pdfОсновна стаття337,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.