Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрижанівська, Оксана Федорівна-
dc.contributor.authorKryzhanovskaya, Oksana-
dc.date.accessioned2017-02-21T07:44:34Z-
dc.date.available2017-02-21T07:44:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКрижанівська О. Оцінка ефективності програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання / Оксана Крижанівська // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 19. – С. 61-66.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 371.134: 796.42-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11754-
dc.description.abstractПроведений у межах наукової роботи аналіз найбільш важливих наукових джерел літератури дав змогу окреслити коло проблем, які нагально потрібно розв’язати в суспільстві. Вихід із цього становища вбачається в посиленні вимог до ціннісно-мотиваційної сфери студентів, національного виховання засобами історичного матеріалознавства, організаційно-методичного забезпечення навчального процесу засобами фізичного виховання, у якому його національні особистісні цінності, оздоровча спрямованість виступають системоутворювальним гуманістичним фактором, що формує сучасну стратегію й тактику гармонізації виховання студентської молоді та дає змогу цілеспрямовано розв’язувати завдання виховання здорової особистості. Мета роботи – теоретичне обґрунтування, розробка та впровадження програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного виховання. Експериментальна перевірка ефективності розробленого змісту занять дала змогу здійснити порівняльний аналіз показників ціннісно-мотиваційної сфери студентів, їхнього фізичного здоров’я. Розроблена та впроваджена програма з легкої атлетики якісно вплинула на зміни цінностей і мотивів студентів експериментальної групи. Виявлено, що цілеспрямоване використання авторської програми сприяє покращенню рівня фізичної підготовленості, стану фізичного здоров’я студентів. Held within the framework of research analysis of the most important sources of scientific literature has allowed to outline the range of problems that urgently need to be solved in society. Out of this situation is seen the increasing demand for value-motivational sphere of students, national education means of historical materials science, organizational and methodological support of educational process by means of physical education, in which its national personal values, improving orientation serves as a backbone of humanistic factors that shape of modern strategy and tactics harmonize education of students and allows for targeted problem solving upbringing healthy personality. The aim of the work was theoretical justification, development and implementation of the program of development of value-motivational sphere of students in physical education. Experimental verification of the effectiveness of training content developed allowed to carry out a comparative analysis of value-motivational sphere of students, their physical health. The programs to athletics qualitative impact on the change of values and motives of the students of the experimental group was developed. It was revealed that the purposeful use of the author’s program helps to improve the level of physical fitness, physical health of students.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectцінностіuk_UK
dc.subjectмотивиuk_UK
dc.subjectстудентиuk_UK
dc.subjectфізичне вихованняuk_UK
dc.subjectфізична підготовленістьuk_UK
dc.subjectфізичне здоров’яuk_UK
dc.subjectлегка атлетикаuk_UK
dc.subjectvaluesuk_UK
dc.subjectmotivesuk_UK
dc.subjectstudentsuk_UK
dc.subjectphysical educationuk_UK
dc.subjectphysical fitnessuk_UK
dc.subjectathleticsuk_UK
dc.titleОцінка ефективності програми розвитку ціннісно-мотиваційної сфери студентів у процесі фізичного вихованняuk_UK
dc.title.alternativeThe Program of Value-motivational Sphere of Students in Physical Educationuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 19

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Oksana Kryzhanovskaya.pdfОсновна стаття337,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.