Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11628
Title: Соціальна інтеграція дітей із вадами слуху засобами адаптивного фізичного виховання
Other Titles: Social Integration of Children with Hearing Deviations by Means of Adaptive Physical Education
Authors: Бондар, Олена Михайлівна
Джевага, Володимир Валентинович
Усиченко, Віталій Вікторович
Bondar, Elena
Dzhevaga, Vladimir
Usichenko, Vitaliy
Bibliographic description (Ukraine): Бондар О. Соціальна інтеграція дітей із вадами слуху засобами адаптивного фізичного виховання / Олена Бондар, Володимир Джевага, Віталій Усиченко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 113-117.
Issue Date: 2015
Date of entry: 10-Feb-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: адаптивне фізичне виховання
діти з вадами слуху
соціальна інтеграція
соціалізація
adaptive physical education
children with hearing deviations
social integration
socialization
Abstract: На основі аналізу, синтезу, узагальнення науково-методичної літератури та документальних джерел досліджено проблеми соціальної інтеграції дітей із вадами слуху на різних етапах онтогенезу. У статті представлено технології та методики адаптивного фізичного виховання, які сприяють розвитку й корекції фізичних якостей, фізичної підготовленості, розвитку психофізичних якостей, моторики та інтелектуальної діяльності. Вивчено основні напрями, методи й прийоми, використовувані в процесі адаптивного фізичного виховання, які впливають на соціальну інтеграцію дітей із вадами слуху. On the basis of analysis, synthesis, synthesis, generalization of scientific and methodo¬logical literature and documentary sources it was studied the problems of social integration of children with hearing deviations at various stages of ontogeny. The paper presents the technology and techniques of adaptive physical education that promote the development and correction of physical qualities, physical fitness, development of psychophysical qualities, motor skills and intellectual activity. It was studied the main directions, methods and techniques used in adaptive physical education that affect the social integration of children with hearing impairments.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11628
Content type: Article
Appears in Collections:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Elena Bondar.pdfОсновна стаття399,67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.