Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11628
Назва: Соціальна інтеграція дітей із вадами слуху засобами адаптивного фізичного виховання
Інші назви: Social Integration of Children with Hearing Deviations by Means of Adaptive Physical Education
Автори: Бондар, Олена Михайлівна
Джевага, Володимир Валентинович
Усиченко, Віталій Вікторович
Bondar, Elena
Dzhevaga, Vladimir
Usichenko, Vitaliy
Бібліографічний опис: Бондар О. Соціальна інтеграція дітей із вадами слуху засобами адаптивного фізичного виховання / Олена Бондар, Володимир Джевага, Віталій Усиченко // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт : журнал / уклад. А. В. Цьось, А. І. Альошина. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − Вип. 20. – C. 113-117.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 10-лют-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: адаптивне фізичне виховання
діти з вадами слуху
соціальна інтеграція
соціалізація
adaptive physical education
children with hearing deviations
social integration
socialization
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу, синтезу, узагальнення науково-методичної літератури та документальних джерел досліджено проблеми соціальної інтеграції дітей із вадами слуху на різних етапах онтогенезу. У статті представлено технології та методики адаптивного фізичного виховання, які сприяють розвитку й корекції фізичних якостей, фізичної підготовленості, розвитку психофізичних якостей, моторики та інтелектуальної діяльності. Вивчено основні напрями, методи й прийоми, використовувані в процесі адаптивного фізичного виховання, які впливають на соціальну інтеграцію дітей із вадами слуху. On the basis of analysis, synthesis, synthesis, generalization of scientific and methodo¬logical literature and documentary sources it was studied the problems of social integration of children with hearing deviations at various stages of ontogeny. The paper presents the technology and techniques of adaptive physical education that promote the development and correction of physical qualities, physical fitness, development of psychophysical qualities, motor skills and intellectual activity. It was studied the main directions, methods and techniques used in adaptive physical education that affect the social integration of children with hearing impairments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11628
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2015, № 20

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Elena Bondar.pdfОсновна стаття399,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.