Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11485
Title: Сутнісні характеристики формування готовності майбутнього фахівця до професійного cамовдосконалення
Other Titles: The main characteristics of formation of readiness for the future expert to professional self-improvement
Authors: Чернета, Світлана
Cherneta, S.
Bibliographic description (Ukraine): Чернета Світлана. Сутнісні характеристики формування готовності майбутнього фахівця до професійного самовдосконалення / С. Чернета // Науковий вісник СНУ імені Лесі Українки: серія Педагогічні науки. – 2016. - № 2 (304). – с. 127-132
Issue Date: 2016
Date of entry: 30-Jan-2017
Publisher: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: самовдосконалення
self-improvement
професійне самовдосконалення
самоосвіта
педагог
майбутній фахівець
навчально-виховний процес
студент
педагогічні умови
напрями
professional self-improvement
self-parenting
self-education
teacher
future specialist
teaching and educational process
student
pedagogical conditions
directions
самовиховання
Abstract: В статті проаналізовано теоретико-методологічні основи професійного самовдосконалення майбутнього фахівця.Визначено напрями, види, сутнісні ознаки професійного самовдосконалення майбутнього фахівця, а також педагогічні умови його ефективного формування. Тhe article analyzes the theoretical and methodological foundations of professional self-improvement of future specialist . Defined directions,types, main features of professional self-improvement of future specialist and also pedagogical conditions for its effective formation.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11485
Content type: Article
Appears in Collections:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
23.pdf268,22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.