Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11477
Назва: Науковий дискурс: навчання аспірантів створенню якісного наукового тексту
Інші назви: Scientific Discourse: Postgraduates’ Training to Creating of Scientific Quality Text
Автори: Зірка, Віра
Zirka, V.
Бібліографічний опис: Зірка Віра. Науковий дискурс: навчання аспірантів створенню якісного наукового тексту / В. Зірка // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. - 2016. - № 2 (304) : Серія "Педагогічні науки". - С. 37-44
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 25-січ-2017
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: дискурс
discourse
науковий текст
створення
аспіранти
інформація
презентація
scientific text
foreign academic language
postgraduates
competencies
thesis
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено питанню навчання аспірантів та науковців створення анотації, резюме, реферату як вимог складання іспитів з англійської мови, та формування наукового тексту, якій виступає способом подання результатів наукового дослідження. Проблеми написання розділів дисертаційного дослідження аспірантами окреслює його базові компетенції. The concepts relating to the English language for post graduates, academic language, scientific discourse and text are examined in the article. The paper deals with some aspects of post graduates’ training to create the text (including an annotation to a scientific article) with the help of an academic language. Since the text acts as a way of presenting scientific information, research results, so far two important items of it are derived: a description of theoretical assumptions’ contents of the research and its representation by the researcher. It is emphasized that the important factor is the meta-language representations of scientific work. The problem of writing an annotation, summary, scientific paper, thesis, parts of dissertation research outlines its core competencies: ability to perform tasks on vocabulary and grammar, write abstracts, make presentation of their work.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/11477
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 2 (304), т. 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7.pdf306 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.