Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554
Назва: | Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) |
Інші назви: | Methodological bases of research of developmental educational environment of elementary school of Ukraine (end of xix-beg. Xx centuries) |
Автори: | Смолюк, Світлана Володимирівна Smoliuk, Svitlana V. |
Бібліографічний опис: | Смолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 39-42. |
Дата публікації: | 2016 |
Дата внесення: | 16-вер-2016 |
Видавництво: | Київський університет імені Бориса Грінченка |
Теми: | педагогічна антропологія педагогічна герменевтика педагогічний екзистенціалізм початкова школа України розвивальне навчання і виховання розвивальне освітнє середовище developmental education and training developmental educational environment pedagogical anthropology pedagogical existentialism pedagogical hermeneutics primary school of Ukraine |
Короткий огляд (реферат): | У статті наголошується на актуальності формування позитивного освітнього середовища початкової школи з урахуванням гуманістичних принципів. Автором обґрунтовано методологічні засади дослідження проблеми становлення розвивального освітнього середовища початкової школи України (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.), якими є теорії: педагогічного екзистенціалізму (Г. Васянович, І. Зязюн, С. Кримський, Г. Щедровицький); розвивального навчання й виховання особистості (Л. Виготський, Л. Занков, В. Давидов, Д. Ельконін, С. Максименко, О. Савченко та ін.); педагогічної антропології (Б. Грінченко, В. Сухомлинський, К. Ушинський, М. Шелєр); педагогічної герменевтики (Е. Бетті, Г. Гадамер, А. Закірова, Ф. Шлейермахер). Визначено наукові підходи дослідження окресленої проблеми: середовищний, особистісно-діяльнісний, системний, соціокультурний. The article emphasizes on the importance of forming a positive educational environment of elementary school based on humanitarian principles. The author substantiates methodological basis of the research of developing the educational environment of elementary school in Ukraine (end of XIX - beg. XX c.), the theories: teaching existentialism (G. Vasianovych, I. Ziaziun, S. Krymskyi, H. Shchedrovytskyi); developing training and education of the individual (L. Vygotsky, L. Zankov, V. Davydov, D. Elkonin, S. Maksymenko, A. Savchenko et al.); educational anthropology (B. Hrinchenko B. Sukhomlynskyi, K. Ushynskyi, M. Shelier); pedagogical hermeneutics (Betty E., H. Hadamer, A. Zakirova, F. Schleiermacher). Scientific approaches of outlined problem research are determined:environmental, personality and active, systematic, social and cultural. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554 |
Тип вмісту: | Article |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
pptp_2016_2_8.pdf | 800,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.