Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмолюк, Світлана Володимирівна-
dc.contributor.authorSmoliuk, Svitlana V.-
dc.date.accessioned2016-09-16T11:57:25Z-
dc.date.available2016-09-16T11:57:25Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСмолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 39-42.-
dc.identifier.otherУДК 37.026:372.4-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554-
dc.description.abstractУ статті наголошується на актуальності формування позитивного освітнього середовища початкової школи з урахуванням гуманістичних принципів. Автором обґрунтовано методологічні засади дослідження проблеми становлення розвивального освітнього середовища початкової школи України (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.), якими є теорії: педагогічного екзистенціалізму (Г. Васянович, І. Зязюн, С. Кримський, Г. Щедровицький); розвивального навчання й виховання особистості (Л. Виготський, Л. Занков, В. Давидов, Д. Ельконін, С. Максименко, О. Савченко та ін.); педагогічної антропології (Б. Грінченко, В. Сухомлинський, К. Ушинський, М. Шелєр); педагогічної герменевтики (Е. Бетті, Г. Гадамер, А. Закірова, Ф. Шлейермахер). Визначено наукові підходи дослідження окресленої проблеми: середовищний, особистісно-діяльнісний, системний, соціокультурний. The article emphasizes on the importance of forming a positive educational environment of elementary school based on humanitarian principles. The author substantiates methodological basis of the research of developing the educational environment of elementary school in Ukraine (end of XIX - beg. XX c.), the theories: teaching existentialism (G. Vasianovych, I. Ziaziun, S. Krymskyi, H. Shchedrovytskyi); developing training and education of the individual (L. Vygotsky, L. Zankov, V. Davydov, D. Elkonin, S. Maksymenko, A. Savchenko et al.); educational anthropology (B. Hrinchenko B. Sukhomlynskyi, K. Ushynskyi, M. Shelier); pedagogical hermeneutics (Betty E., H. Hadamer, A. Zakirova, F. Schleiermacher). Scientific approaches of outlined problem research are determined:environmental, personality and active, systematic, social and cultural.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївський університет імені Бориса Грінченкаuk_UK
dc.subjectпедагогічна антропологіяuk_UK
dc.subjectпедагогічна герменевтикаuk_UK
dc.subjectпедагогічний екзистенціалізмuk_UK
dc.subjectпочаткова школа Україниuk_UK
dc.subjectрозвивальне навчання і вихованняuk_UK
dc.subjectрозвивальне освітнє середовищеuk_UK
dc.subjectdevelopmental education and traininguk_UK
dc.subjectdevelopmental educational environmentuk_UK
dc.subjectpedagogical anthropologyuk_UK
dc.subjectpedagogical existentialismuk_UK
dc.subjectpedagogical hermeneuticsuk_UK
dc.subjectprimary school of Ukraineuk_UK
dc.titleМетодологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)uk_UK
dc.title.alternativeMethodological bases of research of developmental educational environment of elementary school of Ukraine (end of xix-beg. Xx centuries)uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pptp_2016_2_8.pdf800,24 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.