Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554
Title: Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.)
Other Titles: Methodological bases of research of developmental educational environment of elementary school of Ukraine (end of xix-beg. Xx centuries)
Authors: Смолюк, Світлана Володимирівна
Smoliuk, Svitlana V.
Bibliographic description (Ukraine): Смолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець ХІХ – початок ХХ ст.) / С. Смолюк // Педагогічний процес: теорія і практика. - 2016. - Вип. 2. - С. 39-42.
Issue Date: 2016
Date of entry: 16-Sep-2016
Publisher: Київський університет імені Бориса Грінченка
Keywords: педагогічна антропологія
педагогічна герменевтика
педагогічний екзистенціалізм
початкова школа України
розвивальне навчання і виховання
розвивальне освітнє середовище
developmental education and training
developmental educational environment
pedagogical anthropology
pedagogical existentialism
pedagogical hermeneutics
primary school of Ukraine
Abstract: У статті наголошується на актуальності формування позитивного освітнього середовища початкової школи з урахуванням гуманістичних принципів. Автором обґрунтовано методологічні засади дослідження проблеми становлення розвивального освітнього середовища початкової школи України (кін. ХІХ – поч. ХХ ст.), якими є теорії: педагогічного екзистенціалізму (Г. Васянович, І. Зязюн, С. Кримський, Г. Щедровицький); розвивального навчання й виховання особистості (Л. Виготський, Л. Занков, В. Давидов, Д. Ельконін, С. Максименко, О. Савченко та ін.); педагогічної антропології (Б. Грінченко, В. Сухомлинський, К. Ушинський, М. Шелєр); педагогічної герменевтики (Е. Бетті, Г. Гадамер, А. Закірова, Ф. Шлейермахер). Визначено наукові підходи дослідження окресленої проблеми: середовищний, особистісно-діяльнісний, системний, соціокультурний. The article emphasizes on the importance of forming a positive educational environment of elementary school based on humanitarian principles. The author substantiates methodological basis of the research of developing the educational environment of elementary school in Ukraine (end of XIX - beg. XX c.), the theories: teaching existentialism (G. Vasianovych, I. Ziaziun, S. Krymskyi, H. Shchedrovytskyi); developing training and education of the individual (L. Vygotsky, L. Zankov, V. Davydov, D. Elkonin, S. Maksymenko, A. Savchenko et al.); educational anthropology (B. Hrinchenko B. Sukhomlynskyi, K. Ushynskyi, M. Shelier); pedagogical hermeneutics (Betty E., H. Hadamer, A. Zakirova, F. Schleiermacher). Scientific approaches of outlined problem research are determined:environmental, personality and active, systematic, social and cultural.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/10554
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FP)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pptp_2016_2_8.pdf800,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.