Browsing by Subject бренд

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 17 of 17
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
ArticleAug-202418-Nov-2024Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльностіКукіна, Наталія Володимирівна; Савчук, Ярослава Олександрівна; Лялюк, Алла Миколаївна
Training program20206-Jan-2022Англомовний копірайтинг: силабус вибіркової навчальної дисципліниСлащук, Алла Андріївна
Course of lecturesOct-20234-Dec-2023Бренд-маркетингЛялюк, Алла Миколаївна
Course of lectures22-May-20234-Dec-2023Бренд-менеджментБуняк, Надія Михайлівна
Article202015-Nov-2021Бренд-менеджмент як вид управлінської діяльностіЛюбчук, Валентина Василівна; Liubchuk, Valentyna
Article27-Apr-20244-Nov-2024Використання комунікаційних інструментів при просуванні товару на ринку (на прикладі бренду Nike)Поручинська, Ірина Володимирівна
Bachelor Thesis202418-Jun-2024Вплив політичного брендингу та іміджмейкінгу на формування образу політичних лідерів та партійБолібрух, Наталія Андріївна
Article202418-Nov-2024Вплив світових брендів на розвиток ритейлу в УкраїніЛялюк, Алла Миколаївна; Сак, Тетяна Василівна; Борсук, Катерина Андріївна
Article200825-May-2013Класика і масова культура: опозиція чи трансформація? (Міркування з приводу адаптації імені й творчості Лесі Українки в індустрії масової культури)Косюк, Оксана Михайлівна; Kosiuk, O. M.
Handbook202422-Nov-2024Маркетинг брендуЛялюк, Алла Миколаївна
Conference Abstract202415-Nov-2024Модель аналізу «4к» у маркетингу брендуЛялюк, Алла Миколаївна
Article20198-Sep-2023Національний бренд україни на міжнародній ареніТкачук, Анастасія
Master Thesis20248-Jan-2025Особливості формування іміджу КНР в УкраїніКорсун, Анна Олександрівна
Article201519-Jul-2016Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІЧекалюк, Вероніка; Chekalyk, V.
Article15-May-20244-Nov-2024Реклама та спонсорство як складові спортивного маркетингуПоручинська, Ірина Володимирівна
Conference AbstractFeb-202416-Nov-2024Світові винні бренди як фактор розвитку винного туризмуПоручинська, Ірина Володимирівна
Conference Abstract3-Jan-202520-Jan-2025Теоретичні засади культурної дипломатіїТихомирова, Євгенія Борисівна