Перегляд зібрання за групою - Теми бренд

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 15 із 15
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Articleсер-202418-лис-2024Аналіз ролі соціальних мереж у формуванні брендової лояльностіКукіна, Наталія Володимирівна; Савчук, Ярослава Олександрівна; Лялюк, Алла Миколаївна
Training program20206-січ-2022Англомовний копірайтинг: силабус вибіркової навчальної дисципліниСлащук, Алла Андріївна
Course of lecturesжов-20234-гру-2023Бренд-маркетингЛялюк, Алла Миколаївна
Course of lectures22-тра-20234-гру-2023Бренд-менеджментБуняк, Надія Михайлівна
Article202015-лис-2021Бренд-менеджмент як вид управлінської діяльностіЛюбчук, Валентина Василівна; Liubchuk, Valentyna
Article27-кві-20244-лис-2024Використання комунікаційних інструментів при просуванні товару на ринку (на прикладі бренду Nike)Поручинська, Ірина Володимирівна
Bachelor Thesis202418-чер-2024Вплив політичного брендингу та іміджмейкінгу на формування образу політичних лідерів та партійБолібрух, Наталія Андріївна
Article202418-лис-2024Вплив світових брендів на розвиток ритейлу в УкраїніЛялюк, Алла Миколаївна; Сак, Тетяна Василівна; Борсук, Катерина Андріївна
Article200825-тра-2013Класика і масова культура: опозиція чи трансформація? (Міркування з приводу адаптації імені й творчості Лесі Українки в індустрії масової культури)Косюк, Оксана Михайлівна; Kosiuk, O. M.
Handbook202422-лис-2024Маркетинг брендуЛялюк, Алла Миколаївна
Conference Abstract202415-лис-2024Модель аналізу «4к» у маркетингу брендуЛялюк, Алла Миколаївна
Article20198-вер-2023Національний бренд україни на міжнародній ареніТкачук, Анастасія
Article201519-лип-2016Принципи і закони творення державного іміджу у ЗМІЧекалюк, Вероніка; Chekalyk, V.
Article15-тра-20244-лис-2024Реклама та спонсорство як складові спортивного маркетингуПоручинська, Ірина Володимирівна
Conference Abstractлют-202416-лис-2024Світові винні бренди як фактор розвитку винного туризмуПоручинська, Ірина Володимирівна