Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29863
Назва: Впровадження івент-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу
Автори: Полюлюк, Алла Ігорівна
Приналежність: Кафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреації
241 Готельно-ресторанна справа
Бібліографічний опис: Полюлюк А. І. Впровадження івент-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с.
Дата публікації: гру-2025
Дата внесення: 17-гру-2025
Країна (код): UA
Науковий керівник: Терещук, Оксана Степанівна
Теми: івент-маркетинг
конкурентоспроможність
готельно- ресторанне підприємство
стратегія
бренд
ринкове середовище
Короткий огляд (реферат): У процесі виконання магістерського дослідження здійснено комплексне вивчення теоретичних, аналітичних та практичних аспектів впровадження івент-маркетингу як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанних підприємств. Розглянуто теоретико-методологічні основи івент-маркетингу, визначено його сутність, місце в системі маркетингових комунікацій і роль у розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено стан івент-маркетингу у діяльності готельно-ресторанного комплексу «*******», зокрема аналізовано спектр організованих подій – банкетів, весіль, корпоративних вечірок, конференцій, гастрономічних фестивалів, тощо. Проведено оцінку ефективності організації івент-заходів за допомогою SWOT-аналізу. Цей метод дозволив отримати конкретні результати, які можуть бути використані для покращення організації заходів, підвищення їх ефективності та зміцнення конкурентних позицій підприємства. Обґрунтовано перспективні напрями впровадження і вдосконалення івент-маркетингу у готельно-ресторанному комплексі. Зокрема, запропоновано низку інноваційних рішень в організації івент-маркетингу, спрямованих на формування унікальної пропозиції для клієнтів та посилення бренду закладу. Окрему увагу приділено вдосконаленню технологій просування послуг комплексу «*******» на основі івент-маркетингу. Обґрунтовано доцільність використання digital-комунікацій – таргетованої реклами, SMM-просування, колаборацій із блогерами, контент-маркетингу та системи лояльності для постійних клієнтів. Такі заходи сприятимуть зростанню впізнаваності бренду, підвищенню рівня довіри та залученню нової цільової аудиторії. Розроблено проект «Майстер-клас від шеф-кухаря» для готельно-ресторанного комплексу «*******», спрямований на підвищення його конкурентних позицій на ринку м. Рівне. Основна ідея проекту − організація і проведення івент-заходів, які поєднують елементи навчання, кулінарного мистецтва, розважальної складової та плідної комунікації. Це дозволить залучити різні цільові аудиторії, включаючи поціновувачів гастрономії, корпоративних клієнтів та ін. Очікуваними результатами є підвищення прибутковості, зміцнення іміджу, розширення партнерської мережі та зростання рівня клієнтської лояльності. Доведено, що впровадження івент-маркетингу є стратегічним інструментом підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу «*******».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29863
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyulyuk_2025.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.