Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29863
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorТерещук, Оксана Степанівна-
dc.contributor.authorПолюлюк, Алла Ігорівна-
dc.date.accessioned2025-12-17T12:29:37Z-
dc.date.available2025-12-17T12:29:37Z-
dc.date.issued2025-12-
dc.identifier.citationПолюлюк А. І. Впровадження івент-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 241 Готельно-ресторанна справа / наук. кер. О. С. Терещук ; Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк, 2025. 75 с.uk_UK
dc.identifier.urihttps://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/29863-
dc.description.abstractУ процесі виконання магістерського дослідження здійснено комплексне вивчення теоретичних, аналітичних та практичних аспектів впровадження івент-маркетингу як ефективного інструменту підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанних підприємств. Розглянуто теоретико-методологічні основи івент-маркетингу, визначено його сутність, місце в системі маркетингових комунікацій і роль у розвитку готельно-ресторанного бізнесу. Досліджено стан івент-маркетингу у діяльності готельно-ресторанного комплексу «*******», зокрема аналізовано спектр організованих подій – банкетів, весіль, корпоративних вечірок, конференцій, гастрономічних фестивалів, тощо. Проведено оцінку ефективності організації івент-заходів за допомогою SWOT-аналізу. Цей метод дозволив отримати конкретні результати, які можуть бути використані для покращення організації заходів, підвищення їх ефективності та зміцнення конкурентних позицій підприємства. Обґрунтовано перспективні напрями впровадження і вдосконалення івент-маркетингу у готельно-ресторанному комплексі. Зокрема, запропоновано низку інноваційних рішень в організації івент-маркетингу, спрямованих на формування унікальної пропозиції для клієнтів та посилення бренду закладу. Окрему увагу приділено вдосконаленню технологій просування послуг комплексу «*******» на основі івент-маркетингу. Обґрунтовано доцільність використання digital-комунікацій – таргетованої реклами, SMM-просування, колаборацій із блогерами, контент-маркетингу та системи лояльності для постійних клієнтів. Такі заходи сприятимуть зростанню впізнаваності бренду, підвищенню рівня довіри та залученню нової цільової аудиторії. Розроблено проект «Майстер-клас від шеф-кухаря» для готельно-ресторанного комплексу «*******», спрямований на підвищення його конкурентних позицій на ринку м. Рівне. Основна ідея проекту − організація і проведення івент-заходів, які поєднують елементи навчання, кулінарного мистецтва, розважальної складової та плідної комунікації. Це дозволить залучити різні цільові аудиторії, включаючи поціновувачів гастрономії, корпоративних клієнтів та ін. Очікуваними результатами є підвищення прибутковості, зміцнення іміджу, розширення партнерської мережі та зростання рівня клієнтської лояльності. Доведено, що впровадження івент-маркетингу є стратегічним інструментом підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексу «*******».uk_UK
dc.subjectівент-маркетингuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectготельно- ресторанне підприємствоuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectринкове середовищеuk_UK
dc.titleВпровадження івент-маркетингу для підвищення конкурентоспроможності готельно-ресторанного комплексуuk_UK
dc.typeMaster Thesis-
dc.contributor.affiliationКафедра готельно-ресторанної справи, туризму і рекреаціїuk_UK
dc.contributor.affiliation241 Готельно-ресторанна справаuk_UK
dc.coverage.countryUAuk_UK
Розташовується у зібраннях:FGEO_KR (2025)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Polyulyuk_2025.pdf2,14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.