Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1118
Назва: Класика і масова культура: опозиція чи трансформація? (Міркування з приводу адаптації імені й творчості Лесі Українки в індустрії масової культури)
Інші назви: Classic or pop-culture: opposition or transformation? (Consideration on Lesia Ukrainka’s name and creative work adaptation in the industry of pop-culture).
Автори: Косюк, Оксана Михайлівна
Kosiuk, O. M.
Бібліографічний опис: Косюк О. М. Класика і масова культура: опозиція чи трансформація? (міркування з приводу адаптації імені й творчості Лесі Українки в індустрії масової культури) / О. М. Косюк. - Леся Українка і сучасність: Зб. Наук. праць. – Т. 4. Кн. 2. – Луцьк: РВВ “Вежа” ВНУ ім.. Лесі Українки, 2008. – С. 147–161.
Дата публікації: 2008
Дата внесення: 25-тра-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: бренд
виробництво
реклама
бестселер
медіа
масове
елітарне
інтертекстуальність
популяризація
brend
industry
advertising
bestseller
media
mass
elite
implication
popularigation
Короткий огляд (реферат): Здійснено спробу обгрунтування можливості задіяння імені Лесі Українки та її творчості у сфері сучасного виробництва і тиражування культури. In the article the attempt of motivated possibility of using Lesia Ukrainka’s name and her creative work in the sphere of the modern industry and circulating of culture is made.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/1118
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosiukvasvas.pdf144,53 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.