Перегляд зібрання за групою - Теми реклама

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 32 із 32 < назад 
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201415-бер-2016Реклама як засіб творення національного бренду (на прикладі України та Польщі)Доценко, Катерина А.; Dotsenko, K. А.; Беззубець, Олена С.; Bezzubets, O. S.
Article201417-бер-2016Рекламна стаття як вид інформаційного матеріалуСінюченко, Олеся О.; Sinyuchenko, O. O.
Article201212-січ-2016Рекламний текст у сучасних лінгвістичних дослідженняхГорожанов, Юрій; Horozhanow, Yu.
Article202224-кві-2024Роль PR та реклами в організації туристичних подорожей в умовах війниЛисюк, Тетяна Василівна; Терещук, Оксана Степанівна; Демчук, Ольга Андріївна
Article201811-тра-2020Соціальна реклама у контексті сучасної медіа культури: сутність еволюція, функціїКарпюк, Дмитро
Article200814-вер-2022Ставлення молоді до вживання спиртних напоївРадченко, Олександр; Радченко, Світлана
Article20138-лип-2015Статус побутової речі в сучасній культурі: культурологічний аспект.Бондарук, М. О.; Bondarchuk, M. O.
Article20168-гру-2016Тактика включення іконічних засобів у реалізацію стратегії привернення уваги в німецькомовній рекламі споживчих товарівСеменюк, Тетяна; Semeniuk, Tetiana
Article201318-лют-2016Текст оголошення як фрейм інформації (на матеріалі оголошень різнопланового спрямування видання The Guardian)Предій, Юлія Дмитрівна; Prediy, Yu. D.
Article201316-лют-2016Іменникові фрази-рекламні слогани: структурний і семантичний аспектиКалиновська, Ірина Миколаївна; Kalynovska, Iryna M.
Article200128-тра-2013Іміджевий маркетинг регіону та його застосування у стимулюванні зовнішньоекономічної діяльностіФедонюк, Сергій Валентинович; Fedoniuk, S. V.
Article202124-кві-2024Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесіЛисюк, Тетяна Василівна; Терещук, Оксана Степанівна; Демчук, Ольга Андріївна