Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24107
Назва: Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі
Автори: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Демчук, Ольга Андріївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, студентка
Бібліографічний опис: Лисюк Т. В., Терещук О. С., Демчук О. А. Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство. 2021. № 28. DOI : http://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
Журнал/збірник: Економіка та суспільство
Випуск/№ : 28
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 24-кві-2024
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1629-9652
https://orcid.org/0000-0001-8131-1270
https://orcid.org/0000-0001-5524-4633
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
УДК: 659.44:640.43
Теми: реклама
PR-технології
соціальні мережі
готельно-ресторанний бізнес
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто вплив реклами та PR-технологій на готельно-ресторанну індустрію. Проаналізовано ефективність використання соціальної мережі Instagram для просування готельно-ресторанного бізнесу. Роз-глянуто основні переваги та недоліки рекламної кампанії у мережі. Зважаючи на розвиток індустрії гостин-ності, реклама та PR-технології є основними засобами просування ресторанного бізнесу. Адже сучасна го-тельно-ресторанна сфера дуже динамічна, щодня відкриваються різноманітні заклади, яким з урахуванням зростаючої конкуренції потрібно просувати власний заклад за допомогою реклами і PR-акцій. Також, важли-во, що за допомогою Інтернету і соціальних мереж можна розробляти різні види інтернет-реклами. Вельми актуальним на сьогодні у розвитку та популяризації ресторану чи готелю є створення контенту для закладу, або ж як це називають Social Media Marketing (SMM).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24107
Перелік літератури: 1. Балабанов А.В. Цікаве медіапланування. 2000. 104 с.
2. Балабанов Л.В. Основи паблік рілейшнз : Навчальний посібник, Київ, 2001.
3. Гвозденко Є.М., Чекштуріна В.М. Instagram як ефективний інструмент просування бізнесу.Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
4. Миронова М.І., Миронов Ю.Б. Показники ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 р.). Черкаси, 2020. С. 517–520.
5. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. Київ : ВЦ «Київськийуніверситет», 2015. 308 с.
6. Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. Київ : МАУП, 2017. 104 с.
7. Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю : Навч. посіб. Київ : НМЦВО, 2011. 560 с.
8. Шутенко В.П., Голуб М. О. PR-технології у ресторанному бізнесі. Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2524-0072/2021-28-35.pdf183,7 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.