Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24107
Title: Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі
Authors: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Демчук, Ольга Андріївна
Affiliation: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, студентка
Bibliographic description (Ukraine): Лисюк Т. В., Терещук О. С., Демчук О. А. Інноваційні підходи до використання реклами та PR-технологій в готельно-ресторанному бізнесі. Економіка та суспільство. 2021. № 28. DOI : http://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
Journal/Collection: Економіка та суспільство
Issue: 28
Issue Date: 2021
Date of entry: 24-Apr-2024
Country (code): UA
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-1629-9652
https://orcid.org/0000-0001-8131-1270
https://orcid.org/0000-0001-5524-4633
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-28-35
UDC: 659.44:640.43
Keywords: реклама
PR-технології
соціальні мережі
готельно-ресторанний бізнес
Abstract: У статті розглянуто вплив реклами та PR-технологій на готельно-ресторанну індустрію. Проаналізовано ефективність використання соціальної мережі Instagram для просування готельно-ресторанного бізнесу. Роз-глянуто основні переваги та недоліки рекламної кампанії у мережі. Зважаючи на розвиток індустрії гостин-ності, реклама та PR-технології є основними засобами просування ресторанного бізнесу. Адже сучасна го-тельно-ресторанна сфера дуже динамічна, щодня відкриваються різноманітні заклади, яким з урахуванням зростаючої конкуренції потрібно просувати власний заклад за допомогою реклами і PR-акцій. Також, важли-во, що за допомогою Інтернету і соціальних мереж можна розробляти різні види інтернет-реклами. Вельми актуальним на сьогодні у розвитку та популяризації ресторану чи готелю є створення контенту для закладу, або ж як це називають Social Media Marketing (SMM).
URI: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24107
References (Ukraine): 1. Балабанов А.В. Цікаве медіапланування. 2000. 104 с.
2. Балабанов Л.В. Основи паблік рілейшнз : Навчальний посібник, Київ, 2001.
3. Гвозденко Є.М., Чекштуріна В.М. Instagram як ефективний інструмент просування бізнесу.Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
4. Миронова М.І., Миронов Ю.Б. Показники ефективності діяльності підприємств індустрії гостинності: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Черкаси, 16–17 квітня 2020 р.). Черкаси, 2020. С. 517–520.
5. Почепцов Г.Г. Теорія комунікацій. Київ : ВЦ «Київськийуніверситет», 2015. 308 с.
6. Слісаренко І.Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління: Навч. посіб. Київ : МАУП, 2017. 104 с.
7. Тихомирова Є.Б. Зв’язки з громадськістю : Навч. посіб. Київ : НМЦВО, 2011. 560 с.
8. Шутенко В.П., Голуб М. О. PR-технології у ресторанному бізнесі. Розвиток європейського простору очима молоді: економічні, соціальні та правові аспекти. м. Харків, 2019 року. Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2019.
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FGEO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2524-0072/2021-28-35.pdf183,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.