Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24105
Назва: Роль PR та реклами в організації туристичних подорожей в умовах війни
Автори: Лисюк, Тетяна Василівна
Терещук, Оксана Степанівна
Демчук, Ольга Андріївна
Приналежність: Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, кандидат географічних наук, доцент кафедри туризму та готельного господарства, доцент
Волинський національний університет імені Лесі Українки, студентка
Бібліографічний опис: Лисюк Т. В., Терещук О. С., Демчук О. А. Роль PR та реклами в організації туристичних подорожей в умовах війни. Економіка та суспільство. 2022. № 42. DOI : http://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-28.
Журнал/збірник: Економіка та суспільство
Випуск/№ : 42
Дата публікації: 2022
Дата внесення: 24-кві-2024
Країна (код): UA
Ідентифікатор ORCID: https://orcid.org/0000-0003-1629-9652
https://orcid.org/0000-0001-8131-1270
https://orcid.org/0000-0001-5524-4633
DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-42-28
УДК: 796.2+796.093.34:796.5
Теми: PR
реклама
туризм
війна
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито роль PR та реклами в організації туристичних подорожей в умовах війни. Проаналі-зовано основні показники, що характеризують розвиток туризму в Україні за 2020–2022 рр. Розглянуто до-цільність реклами під час війни. У даній статті розглянуто види реклами та PR, які застосовуються для роз-витку та популяризації туризму в Україні. Охарактеризовано стан туристичних фірм в умовах воєнного стану. Проаналізовано нові види туризму, які очікувано з'являться після війни. Виявлено осередки відновлення ту-ризму та організацій туристичних подорожей по заходу України. Систематизовано проблеми, які потребують вирішення: залучення інвестицій, підвищення платоспроможного попиту, посилення конкурентоспроможності туристичного сектора на зовнішньому ринку. У роботі показано чи є можливим відновлення туризму після ві-йни: досвід країн. У статті підсумовано перспективи активного впливу реклами та PR на туристичний сектор.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/24105
Перелік літератури: 1. Анастасія Шкальова. Абсолютно (не) доречно. Чи можна рекламувати під час війни. Vector. URL: https://vctr.media/ua/chi-mozhna-robiti-reklamu-pid-chas-vijni-142336/(дата звернення: 10.08.2022).
2. Євгенія Кудрявцева. Нова етика ТВ-реклами: про що говорити під час війни? Sostav.ua. URL: https://sostav.ua/publication/nova-etika-tv-reklami-pro-shcho-govoriti-b-znesu-p-d-chas-v-jni-91579.html (дата звернення: 12.08.2022).
3. Ірина Дворська. Туристична галузь після війни: чи можлива реанімація та антикризове управління? Ліга.Блоги. URL: https://blog.liga.net/user/idvorskaya/article/44952(дата звернення: 13.08.2022).
4. Козлова Альбіна. Туризм в умовах війни: що відбувається з галуззю й які перспективи на цьогоріч-ний сезон. Comments.ua. URL: https://money.comments.ua/ua/news/economy/turizm-v-umovah-viyni-schovidbuvaetsya-z-galuzzyu-y-yaki-perspektivi-na-cogorichniy-sezon-699311.html(дата звернення: 14.08.2022).
5. Мар’яна Олеськів. Після війни внутрішній туризм в Україні економічно сильно «просяде», а згодом дещо зміниться – голова Держтуризму. Interfax-Україна. URL: https://interfax.com.ua/news/general/826786.html(дата звернення: 16.08.2022).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FGEO)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2524-0072/2022-42-28.pdf147,04 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.