Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612
Назва: | Психолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку |
Автори: | Мельник, Ірина Миколаївна Демковська, Анна Іванівна Melnyk, Iryna M. Demkovska, Anna I. |
Бібліографічний опис: | Демковська А., Мельник І. Психолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку / А. Демковська, І. Мельник // Тенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 2-3 листопада, 2018 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч.2. – С.38-41. |
Дата публікації: | 2018 |
Дата внесення: | 28-лют-2019 |
Видавництво: | ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології» |
Теми: | розвиток звязного мовлення мовленнєва компетенція монологічне мовлення |
Короткий огляд (реферат): | Розвиток зв’язного мовлення в дошкільному віці відбувається паралельно з формуванням розумової діяльності, збагаченням життєвого, емоційного та мовленнєвого досвіду, ускладненням форм спілкування. У другій половині третього року життя науковці відзначають наявність „якісного стрибка”. Саме в цей період спостерігаються перші випадки мовленнєвих висловлювань, які свідчать про те, що мовлення малюка вже може бути позаситуативним та позаконтекстним. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612 |
Тип вмісту: | Thesis |
Розташовується у зібраннях: | Наукові роботи (FP) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Демковська А._Тези.pdf | 182,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.