Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612
Назва: Психолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку
Автори: Мельник, Ірина Миколаївна
Демковська, Анна Іванівна
Melnyk, Iryna M.
Demkovska, Anna I.
Бібліографічний опис: Демковська А., Мельник І. Психолого-педагогічні механізми формування мовленнєвої компетентності у дітей старшого дошкільного віку / А. Демковська, І. Мельник // Тенденції розвитку психології та педагогіки: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, Україна, 2-3 листопада, 2018 року). – К.: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології», 2018. – Ч.2. – С.38-41.
Дата публікації: 2018
Дата внесення: 28-лют-2019
Видавництво: ГО «Київська наукова організація педагогіки та психології»
Теми: розвиток звязного мовлення
мовленнєва компетенція
монологічне мовлення
Короткий огляд (реферат): Розвиток зв’язного мовлення в дошкільному віці відбувається паралельно з формуванням розумової діяльності, збагаченням життєвого, емоційного та мовленнєвого досвіду, ускладненням форм спілкування. У другій половині третього року життя науковці відзначають наявність „якісного стрибка”. Саме в цей період спостерігаються перші випадки мовленнєвих висловлювань, які свідчать про те, що мовлення малюка вже може бути позаситуативним та позаконтекстним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/15612
Тип вмісту: Thesis
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FP)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Демковська А._Тези.pdf182,87 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.