Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9712
Назва: Формування вмінь створювати тексти-жанри описового характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції принципу наступності
Інші назви: Formation of skills to create text - genres descriptive language in the final stage of primary education from the perspective of the principle of continuity
Автори: Компаній, Олена
Kompaniy, E.V.
Бібліографічний опис: Компаній Олена. Формування вмінь створювати тексти-жанри описового характеру на завершальному етапі мовної початкової освіти з позиції принципу наступності / Олена Компаній // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.74-79
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 19-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: текстотворення
tekstotvorennya
жанр
оголошення
пейзаж (за картиною та власними спостереженнями)
інтер’єр
genre
ads
landscape (for painting and own observations)
interior
exterior man (portrait) younger students
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему текстотворення молодших школярів на завершальному етапі мовної освіти. Зроблено спробу продемонструвати організацію навчання створювати тексти різних жанрів описового характеру з урахуванням принципу наступності, що забезпечує певний порядок розвитку вмінь,коли кожне наступне вміння пов’язується з попереднім, спирається на нього і готує до засвоєння нового, тобто в певній послідовності: від застосовування системи підготовчих завдань з метою розвитку вмінь “бачити” ознаки предметів, вчитися підбирати їх, порівнювати предмети між собою та ін.; до ознайомлення учнів з особливостями тексту-опису як типом мовлення (структура, зв’язок речень (паралельний, ланцюговий) та засоби зв’язку (форма дієслів (час, спосіб); слова, що допомагають побудувати цей текста (слова-ознаки та слова-порівняння), заголовок, тема), а також усвідомити різницю художнього і наукового опису; і нарешті – звернення уваги на створення жанрів описового характеру. Серед них автор виділяє оголошення, пейзаж (за картиною та власними спостереженнями), інтер’єр, зовнішність людини (портрет); визначає основний зміст кожного жанру, яким необхідно оволодіти під час навчання.The article raised the issue tekstotvorennya younger pupils in the final stage of language education. An attempt to show the training to create texts of different genres descriptive character of the principle of continuity, which provides a procedure for the development of skills, where each following skills linked to the previous one, is based on him and prepares to assimilate new, in sequence from application system preparatory tasks to develop the skills to “see” signs of objects, pick them learn to compare things between themselves; to familiarize students with the peculiarities of the textdescription as a type of speech (structure, communication sentences (parallel, chain) and communications (verb form (time mode), words that help build this text, title, subject), and realize the difference of artistic and scientific description; and finally - paying attention to create descriptive genres. Among them, the author identifies ad landscape (for painting and own observations), interior, exterior man (portrait) defines the basic content of every genre, who need to acquire during training (understand the meaning, analyze samples execute text-genre under the structure and graphic design, which aims to highlight the main information, colors, fonts, highlight microtome overall theme to apply accurate means of expression, get acquainted with the master reproductions, replenish art and portrait vocabulary pick labels signs to describe the items).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9712
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13 (10).PDF332,14 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.