Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9705
Назва: Використання літературного краєзнавства у початковій школі
Інші назви: Using literary nandigram in primary school
Автори: Іванова, Лідія
Ivanova, L.
Бібліографічний опис: Іванова Лідія. Використання літературного краєзнавства у початковій школі / Лідія Іванова// Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С.51-56
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 17-чер-2016
Теми: краєзнавство
studies
літературне краєзнавство
література рідного краю
урок літературного читання
принципи літературно-краєзнавчої діяльності
literary nandigram
literature of his native land
lesson literary reading
literary principles of local history
Короткий огляд (реферат): У статті узагальнено суть дидактичних понять краєзнавство, літературне краєзнавство, література рідного краю; викладено зміст структурно-методичного компонента поняття література рідного краю; обґрунтовано важливість літературного краєзнавства, яке сприяє осмисленню духовного життя нації, традицій, виховує істинних патріотів та доцільність використання його матеріалів у змісті оновленого предмета «Літературне читання»; виокремлено методологічні принципи застосування краєзнавчого матеріалу на уроках літературного читання, опрацьовано завдання, основні вимоги та методичні підходи до організації викладання літератури рідного краю у початковій школі. Доводиться думка, що використання краєзнавчого матеріалу у дидактичній структурі уроків літературного читання та на окремих уроках літератури рідного краю організоване як навчально-дослідницький процес, дасть змогу збагатити урок новими фактами і матеріалами з життя і творчості літераторів регіону, до яких педагоги мають безпосередній доступ, оскільки проживають і працюють у місцевості, пов’язаній з їхніми іменами. This article summarizes the essence of teaching concepts studies, literary studies, literature of his native land; sets out the content of structural and methodical literature component of the concept of native land; proved the importance of regional studies literature that promotes understanding of the spiritual life of the nation, tradition, brings true patriots and appropriateness of its content updated materials in the subject "Literary reading"; singled out methodological principles of regional material use in the classroom readings, processed tasks essential requirements and methodological approaches to the teaching of literature of his native land in primary school. We have thought that the use of regional material in the didactic structure lessons readings and individual lessons literature of his native land organized as a teaching and research process, will help enrich the lesson new facts and materials on the life and works of writers of the region to which teachers have direct access, as living and working in areas associated with their names.
Спонсорська підтримка: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9705
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
9 (6).PDF309,54 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.