Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9690
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБісовецька, Людмила-
dc.contributor.authorBisovetska, L.A.-
dc.date.accessioned2016-06-17T11:05:38Z-
dc.date.available2016-06-17T11:05:38Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБісовецька Людмила. Комплексний підхід до вивчення слова під час опрацювання теми «Будова слова» в початковій школі / Людмила Бісовецька // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.1.- С. 28-33-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9690-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему комплексного підходу до вивчення слова під час опрацювання теми «Будова слова» в початковій школі. На кожному уроці української мови в початкових класах потрібно розглядати слово з різних сторін – фонетичної, лексичної, морфемної, граматичної, орфографічної тощо.Комплексний підхід до вивчення слова реалізується шляхом виконання вправ різнорівневого мовного характеру. Важливим є доцільне поєднання аналізу і синтезу, оскільки мовні факти і структури засвоюються в процесі аналітико-синтетичної діяльності учнів. У статті проаналізовано програму з української мови для початкової школи в аспекті досліджуваної проблеми; визначено основні принципи навчання молодших школярів будови слова і словотвору; наведено приклад комплексних завдань до тексту казки Марійки Луговик і Івана Малковича «Вовченятко, яке запливло далеко в море».The article deals with the problem of an integrated approach to the word learning when studying the topic «Word Building» in the primary school. At every lesson of the Ukrainian language the word should be considered from different points of view: phonetical, lexicological, grammatical, spelling, etc. This goal can be carried out by doing multilevel language exercises. The expedient combination of analysis and synthesis is important because the language facts and language structures are learned through the process of analytical and synthetic activities of pupils. The article analyzes the Ukrainian language program for primary schools in the investigated aspect; it identifies the basic principles of learning the word structure and word building by younger pupils. The article also proposes the example of the complex tasks to the text basing on a fairy tale by Mariіka Luhovyk and Ivan Malkovych «The Little Wolf which swam far into the sea».uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectкомплексний підхідuk_UK
dc.subjectintegrated approachuk_UK
dc.subjectбудова слова-
dc.subjectсловотвір-
dc.subjectоснова-
dc.subjectзакінчення-
dc.subjectкорінь-
dc.subjectсуфікс-
dc.subjectпрефікс-
dc.subjectword structure-
dc.subjectword building-
dc.subjectstem-
dc.subjectinflexion-
dc.subjectroot-
dc.subjectsuffix-
dc.subjectprefix-
dc.titleКомплексний підхід до вивчення слова під час опрацювання теми «Будова слова» в початковій школіuk_UK
dc.title.alternativeAn integrated approach to the word learning when studying the topic «Word Building» in the primary school.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5 (5).PDF328,27 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.