Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9654
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorCугейко, Любов-
dc.contributor.authorSuheiko, L.H.-
dc.date.accessioned2016-06-16T20:06:26Z-
dc.date.available2016-06-16T20:06:26Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationСугейко Любов. Підготовка майбутнього вчителя до виховання толерантності в молодших школярів на уроках української мови / Любов Сугейко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С.54-59-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9654-
dc.description.abstractУ статті розкрито значимість виховання толерантності у майбутніх учителів початкової школи як важливого засобу професійної підготовки; здійснено огляд основних складових толерантності як компоненту полікультурної компетенції; розглянуто деякі засоби української мови, за допомогою яких можна виховувати толерантність в учнів початкових класів як важливу складову навчання. Особливу увагу приділено комунікативній толерантності як фактору виховання людини, яка здатна створити психологічно комфортні умови співпраці, досягнення взаєморозуміння, що є важливим для педагогічної діяльності. Саме дисципліни гуманітарного циклу формують знання про культуру свого народу і культурні досягнення інших народів, що дає можливість виховувати в учнів почуття патріотизму і ставлення до своєї культури, і своєї мови як до національно-культурних цінностей. Адже саме в навчально-виховному процесі можна сформувати ментальні риси школяра, сформувати менталітет толерантності.The article reveals the importance of the upbringing of tolerance in future primary school teachers as important means of professional training; the review of main components of tolerance as the component of poly-cultural competence is performed; several means of the Ukrainian language, with the assistance of which one can bring up tolerance in the primary school pupils, are reviewed as an important component of teaching. Special attention is given to communicative tolerance as the factor of human upbringing that can create psychologically comfortable collaborative environment, reaching mutual nderstanding, which is important for the pedagogical work. Those are the disciplines of the humanities that form one’s knowledge about the culture of one’s own nation and the cultural achievements of other nations, which give an opportunity to instill in the pupils the feeling of patriotism and relation to their own culture and their own language as to the national and cultural values. It’s in the educational process that one may form mental patterns of a schoolchild, form the mentality of tolerance.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectтолерантністьuk_UK
dc.subjecttoleranceuk_UK
dc.subjectемпатія-
dc.subjectполікультурна компетенція-
dc.subjectкомунікативна толерантність-
dc.subjectтолерантна особистість-
dc.subjectмайбутні вчителі початкової школи-
dc.subjectempathy-
dc.subjectpoly-cultural competence-
dc.subjectcommunicative tolerance-
dc.subjecttolerant personality-
dc.subjectfuture primary school teachers-
dc.titleПідготовка майбутнього вчителя до виховання толерантності в молодших школярів на уроках української мовиuk_UK
dc.title.alternativeThe training of a future teacher for the upbringing of tolerance among the primary school pupils at the Ukrainian language lessons.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11.PDF372,89 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.