Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОльхова, Наталія-
dc.contributor.authorOlkhova, N.V.-
dc.date.accessioned2016-06-16T15:35:01Z-
dc.date.available2016-06-16T15:35:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationОльхова Наталія. Чинники та умови професійного самовдосконалення майбутнього вчителя початкових класів / Наталія Ольхова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки: серія педагогічні науки. – 2016. – № 1(303). – Т.2.- С 19-23-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9641-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано стан вивчення проблеми професійного самовдосконалення майбутнього педагога. Акцентована увага на змістовній сутності поняття відносно вчителя початкових класів. Окреслено чинники та умови успішного професійного самовдосконалення майбутнього педагога в умовах освітнього середовища ВНЗ. Підкреслено, що професійне самовдосконалення значуще на різних етапах професійної діяльності педагога.In this article analyzes the state of the problem of professional self-improvement of future teacher. The attention is focused on content essence of the concept is relatively to primary school teacher. Have been discussed factors and conditions of successful professional improvement of future teachers in the conditions of the educational environment at the university. Have been emphasized that professional self-improvement is significant at different stages of professional teacher.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українки-
dc.subjectмайбутній учитель початкових класівuk_UK
dc.subjectfuture primary school teacheruk_UK
dc.subjectінтеграція знань-
dc.subjectпрофесійне самовдосконалення-
dc.subjectосвітнє середовище університету-
dc.subjectпрофесійні дисципліни-
dc.subjectintegration of knowledge-
dc.subjectprofessional self-improvement-
dc.subjecteducational environment at the university-
dc.subjectprofessional disciplines-
dc.titleЧинники та умови професійного самовдосконалення майбутнього вчителя початкових класівuk_UK
dc.title.alternativeFactors and conditions of future primary school teacher.uk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Педагогічні науки", 2016, № 1 (303), т.2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.PDF301,35 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.