Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФілатова, Оксана-
dc.contributor.authorFilatova, Oksana-
dc.date.accessioned2016-06-02T16:11:37Z-
dc.date.available2016-06-02T16:11:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationФілатова, О. "Перверзія" Юрія Андруховича в транскультурному вимірі / О. Філатова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 9 (310) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 1177-182.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9489-
dc.description.abstractУ статті на матеріалі експериментальних романів «Голяндія» Д. Бузька, «Пригоди Мак-Лейстера, Гаррі Руперта та інших» М. Йогансена, «Інтелігент» Л. Скрипника, «Золоті лисенята» Ю. Шпола розкрито особли¬вості наративної стратегії, що формувалася в умовах трансформації української літератури початку ХХ ст.Implementation of the plan of destruction of cultural codes of the national heritage by the Ukrainian futurists at the initial stage, and later approbation of the declared new categories of creativity are closely linked to an attempt to define the role of an artist not only as a violator of conventional conventions, but also as a generator of the spiritual freedom idea. The imperative of freedom in the communicative event released the writer from the immanent to the traditional literary paradigms cargo of didacticism and authoritarianism, and the reader – from the traditional perception of art composition and the formation of conventional sense. By initiating the maximum reformation of the reception process of literary product adherents of the New art also reject the installation at the psychological understanding of the author to the reader, which is denied as a settled sign of the «old art». The communication strategy of aesthetic subject and the recipient of a literary text defines the ideology of «ultra-self» (G. de Torre), it’s dominant is positioning the alternativity of subjective «I» to any «non-self».-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectнаративна стратегіяuk_UK
dc.subjectдискурсuk_UK
dc.subjectкомунікаціяuk_UK
dc.subjectдіалогuk_UK
dc.subjectавторuk_UK
dc.subjectавангардний романuk_UK
dc.subjectnarrative strategiesuk_UK
dc.subjectdiscourseuk_UK
dc.subjectcommunicationuk_UK
dc.subjectdialogueuk_UK
dc.subjectauthoruk_UK
dc.subjectavant-garde noveluk_UK
dc.titleНаративна стратегія автора авангардного романуuk_UK
dc.title.alternativeThe Narrative Strategy of the Author of an Avant-Garde Noveluk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35.PDF216,83 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.