Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9467
Назва: Ризоморфний лабіринт як гетеротопія в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда»
Інші назви: Rizoma-maze as in the Y. Vynnychuk Novel «Malva Landa»
Автори: Коваленко (Шевчук), Діана
Kovalenko (Shevchuk), Diana
Бібліографічний опис: Коваленко (Шевчук), Д. Ризоморфний лабіринт як гетеротопія в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда» / Д. Коваленко (Шевчук) // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 9 (310) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 60-66.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 2-чер-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: гетеротопія
час
простір
ризоморфний лабіринт
ірреальний простір
heterotopia
time
space
rizoma-maze
surreal space
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено інтерпретацію образу львівської сміттярки як гетеротопії або «іншого місця» в романі Ю. Винничука «Мальва Ланда»; установлено, що визначальними рисами гетеротопії, які увібрав у себе образ сміттярки, є можливість зосереджувати в собі множинність просторів, перебуваючи водночас в іншому просторі, й акумулювати час; визначено, що часопросторовий вимір роману конструюється за загальними зако¬нами постмодерного тексту та має форму ризоморфного лабіринту, у межах якого відбуваються радикальні екзистенційні трансформації. The article has interpretation of the image of Lviv's trash as heterotopia or «other place» in the Y. Vynnychuk’s novel «Malva Landa»; it is found, that defining features of heterotopia, which were included in the image of trash, is the ability to contain a plurality of spaces, while being in another space and accumulation of time; it is determined, that the timespace of text is defined by combination of two time and spatial planes: external (real) and internal (unreal). Real space is clearly defined geographically, but fantastic one is deployed on the territory of Lviv Trash, which appears in the novel as a kind of microcosm, a world apart with its own laws of existence. Time in the novel condenses, slows down and, intertwining with the space in a single continuum, is built on the laws of postmodern text, acquiring the form of rizoma-maze with endlessly divided space of meanings. Text timespace is constructed as a model of irreversible existential transformations, related to the passage of the way of life through the difficulties and the illusions of this world to the center and enlightenment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9467
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 9 (310)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
13.PDF224,2 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.