Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9325
Назва: Образно-стильова палітра сучасного акровіршування
Інші назви: Image and Style Diversity of Contemporary Acrostic Writing
Автори: Науменко, Наталія
Naumenko, Nataliia
Бібліографічний опис: Науменко, Н. Образно-стильова палітра сучасного акровіршування / Н. Науменко // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету ім. Лесі Українки / Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки ; [редкол.: Н. Г. Колошук та ін.]. – Луцьк, 2015. – № 8 (309) : Серія : Філологічні науки : Літературознавство. – С. 90-95.
Дата публікації: 2015
Дата внесення: 15-кві-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: поезія
курйозне віршування
жанр
акровірш
Інтернет
poetry
curious versification
genre
acrostic
Internet
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про специфіку популяризації поетичних творів, зокрема курйозних віршів, через мережу Інтернет. Показано особливості російськомовного акровіршування, яке в молодіжних колах користується значним попитом, та перспективи розвитку україномовного акровірша, до якого, завдяки спілкуванню на форумах, долучається дедалі більше людей різного віку. The article deals with the specific features of popularizing the verse works, particularly those curious (like palindromes, acrostics etc.), through Internet. There were hjghlighted the properties of Russian language acrostics, that evoke great interest in youth, and their genre peculiarities in poetic works by anonymous authors, represented on various literary websites. There were also outlined the perspectives of development of Ukrainian acrostic that is now being created by more people of different age, thanks to communication on Internet forums. Particularly, the author of this article has confirmed that, just similarly to Baroque traditions, any individual acrostic may be as well an iconic reflection of the poet oneself and the unique emblematic literary work (a present to the holiday, a ‘visiting card’ etc.). Besides, there was also established the role of acrostic writing, as a creative task, in the secondary school teaching practice, which is stimulating the students to cognize the semantics of a letter as the initial of the language, and its possible transformations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9325
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Серія "Філологічні науки. Літературознавство", 2015, № 8 (309)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.pdf181,32 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.