Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9272
Назва: Закономірності розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення
Інші назви: Conformities to Law of Development of Children of Preschool Age with Speech Disorders
Автори: Брушневська, Ірина
Brushnevska, Iryna
Бібліографічний опис: Брушневська І. Закономірності розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення / І. Брушневська // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1(2). - С. 70-75
Дата публікації: 2016
Дата внесення: 7-кві-2016
Видавництво: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Теми: мовлення
дошкільники
психологічні особливості
психічні функції
ранній вік
корекція
broadcasting
preschool children
psychological features
psychical functions
early age
cognitive activity
Короткий огляд (реферат): У статті автор звертає увагу на тенденцію сучасності до збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами, обумовлює негативний вплив порушень мовлення на становлення особистості дитини дошкільного віку. Наявність у дитини того або іншого дефекту обумовлює своєрідність її подальшого розвитку, тому автор аналізує психологічні особливості та закономірності психічного розвитку дітей з порушеннями мовлення, аргументує взаємообумовленість корекції психологічних та мовленнєвих відхилень. Вказує, що при аналізі та корекції мовленнєвих порушень важливо враховувати особливості формування психічних функцій, їх вплив на всі сфери особистісного розвитку дитини дошкільного віку та на розвиток мовлення. Розглядає проблематику ефективності корекції та оптималізації організації системи допомоги дітям із порушеннями мовлення, обґрунтовує доречність та результативність застосування її на ранніх етапах корекційної діяльності. Вказує на необхідність застосування допомоги міждисципланірного характеру в наданні раннього консультування дітям з порушеннями розвитку. In the article the author pays attention to tendency of contemporaneity to the increase of amount of children with the special educational necessities, stipulates negative influence of violations of broadcasting on becoming of personality of child of preschool age. A presence for the child of that or other defect stipulates originality of her further development, that`s why the author analyses psychological features and conformities to law of psychical development of children with violations of broadcasting, argues the inter conditionality of correction of psychological and speech rejections. It is important to take into account the analysis and correction of speech violations in the features of forming of psychical functions, their influence on all spheres of personality development of child of preschool age and on development of broadcasting. The author examines the range of problems of efficiency of correction and organization optimization of the system of help to the children with violations of broadcasting; argues on the appropriateness and effectiveness of application of it on the early stages of correction activity. Early consultation of children with disabilities needs to use the help of interdisciplinary nature.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9272
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conformities to Law of Development.pdf163,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.