Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрушневська, Ірина-
dc.contributor.authorBrushnevska, Iryna-
dc.date.accessioned2016-04-07T11:12:53Z-
dc.date.available2016-04-07T11:12:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationБрушневська І. Закономірності розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення / І. Брушневська // Педагогічний часопис Волині. - 2016. - № 1(2). - С. 70-75uk_UK
dc.identifier.otherУДК 378.937-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9272-
dc.description.abstractУ статті автор звертає увагу на тенденцію сучасності до збільшення кількості дітей з особливими освітніми потребами, обумовлює негативний вплив порушень мовлення на становлення особистості дитини дошкільного віку. Наявність у дитини того або іншого дефекту обумовлює своєрідність її подальшого розвитку, тому автор аналізує психологічні особливості та закономірності психічного розвитку дітей з порушеннями мовлення, аргументує взаємообумовленість корекції психологічних та мовленнєвих відхилень. Вказує, що при аналізі та корекції мовленнєвих порушень важливо враховувати особливості формування психічних функцій, їх вплив на всі сфери особистісного розвитку дитини дошкільного віку та на розвиток мовлення. Розглядає проблематику ефективності корекції та оптималізації організації системи допомоги дітям із порушеннями мовлення, обґрунтовує доречність та результативність застосування її на ранніх етапах корекційної діяльності. Вказує на необхідність застосування допомоги міждисципланірного характеру в наданні раннього консультування дітям з порушеннями розвитку. In the article the author pays attention to tendency of contemporaneity to the increase of amount of children with the special educational necessities, stipulates negative influence of violations of broadcasting on becoming of personality of child of preschool age. A presence for the child of that or other defect stipulates originality of her further development, that`s why the author analyses psychological features and conformities to law of psychical development of children with violations of broadcasting, argues the inter conditionality of correction of psychological and speech rejections. It is important to take into account the analysis and correction of speech violations in the features of forming of psychical functions, their influence on all spheres of personality development of child of preschool age and on development of broadcasting. The author examines the range of problems of efficiency of correction and organization optimization of the system of help to the children with violations of broadcasting; argues on the appropriateness and effectiveness of application of it on the early stages of correction activity. Early consultation of children with disabilities needs to use the help of interdisciplinary nature.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectмовленняuk_UK
dc.subjectдошкільникиuk_UK
dc.subjectпсихологічні особливостіuk_UK
dc.subjectпсихічні функціїuk_UK
dc.subjectранній вікuk_UK
dc.subjectкорекціяuk_UK
dc.subjectbroadcastinguk_UK
dc.subjectpreschool childrenuk_UK
dc.subjectpsychological featuresuk_UK
dc.subjectpsychical functionsuk_UK
dc.subjectearly ageuk_UK
dc.subjectcognitive activityuk_UK
dc.titleЗакономірності розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовленняuk_UK
dc.title.alternativeConformities to Law of Development of Children of Preschool Age with Speech Disordersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2016, № 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Conformities to Law of Development.pdf163,71 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.