Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9188
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorYatsyshyn, Nataliia P.-
dc.contributor.authorIvaniv, І.-
dc.contributor.authorЯцишин, Наталія Пилипівна-
dc.contributor.authorІванів, І.-
dc.date.accessioned2016-03-30T18:30:21Z-
dc.date.available2016-03-30T18:30:21Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationJatsyshyn N., Ivaniv O. Legal principles of functioning of higher education system in Ukraine/10N. Yatsyshyn, O. Ivaniv// Історико-правовий часопис: науковий журнал / упоряд. О. Крикунов. – Луцьк: Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − № 1 (5). – C.70-74uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9188-
dc.description.abstractThe article deals with analysis of basic legal principles of higher education functioning in Ukraine. The basic model of university education, qualifications, scientific competence, the current state of education and the learning process in Ukraine are discussed. A lot of scientific works of native scientists are devoted to issues of development of higher education. They convinced that today, in the new socio-economic conditions of the national high school has some positive experience despite reforms in higher education system. У даній статті викладено основи правових принципів функціонування системи вищої освіти в Україні. Також розглядаються основні моделі університетської освіти, кваліфікації, наукові компетенції, сучасний стан розвитку освіти та організацію навчального процесу в Україні. Питанню розвитку вищої освіти присвячено багато наукових праць вітчизняних вчених, які переконані, що сьогодні в нових соціально-економічних умовах вітчизняна вища школа має певний позитивний досвід, незважаючи на те, що система освіти України перебуває на етапі реформування. Функціонування системи вищої освіти в Україні орієнтовано на загальноєвропейські норми організації освітньої діяльності, а саме, прийняття однакових освітньо-кваліфікаційних рівнів підготовки; кредитно- модульну систему (ECTS) процесу навчання і оцінювання знань студентів. В цілому, Україна виділяє 0,7% свого ВВП, щоб фінансувати наукові дослідження у вищій школі. Вузи активно беруть участь у різних науково-дослідних програмах як на національному, так і на міжнародному рівні. Українські вищі навчальні заклади активно беруть участь у міжнародному співробітництві.uk_UK
dc.language.isoenuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjecthigher educationuk_UK
dc.subjecthigher educational institutionsuk_UK
dc.subjectqualifications leveluk_UK
dc.subjectgoverning bodiesuk_UK
dc.subjectlicensinguk_UK
dc.subjectacademic yearuk_UK
dc.subjectacademic staffuk_UK
dc.subjectinternational cooperationuk_UK
dc.subjectвища освітаuk_UK
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UK
dc.subjectкваліфікаційні рівніuk_UK
dc.subjectрегулюючі органиuk_UK
dc.subjectліцензуванняuk_UK
dc.subjectнавчальний рікuk_UK
dc.subjectнавчальний персоналuk_UK
dc.subjectміжнародне співробітництвоuk_UK
dc.titleLegal principles of functioning of higher education system in Ukraineuk_UK
dc.title.alternativeПравові засади функціонування системи вищої освіти в Україніuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 34:378(477)-
Розташовується у зібраннях:Історико-правовий часопис, 2015, № 1(5)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
456.pdf108,02 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.