Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9141| Назва: | Готовність до педагогічної діяльності як наукова проблема | 
| Інші назви: | Readiness for Pedagogical Activity as a Scientific Problem | 
| Автори: | Чапюк, Ю. Chapiuk, Yulia | 
| Бібліографічний опис: | Чапюк Ю. Готовність до педагогічної діяльності як наукова проблема / Ю.Чапюк // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 26-30 | 
| Дата публікації: | 2015 | 
| Дата внесення: | 28-бер-2016 | 
| Видавництво: | Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки | 
| Теми: | педагогічна діяльність освіта педагогічні умови pedagogical activity pedagogical conditions education | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено теоретичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. У логічній послідовності розкрито теоретичні підходи до досліджуваного феномену через визначення й науковий аналіз поняття «готовність». Висвітлено різні підходи до розуміння готовності до педагогічної діяльності як наукового явища. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9141 | 
| Тип вмісту: | Article | 
| Розташовується у зібраннях: | Педагогічний часопис Волині, 2015, № 1 | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| pedagogical activity.pdf | 164,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
