Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9141
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧапюк, Ю.-
dc.contributor.authorChapiuk, Yulia-
dc.date.accessioned2016-03-28T08:28:47Z-
dc.date.available2016-03-28T08:28:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЧапюк Ю. Готовність до педагогічної діяльності як наукова проблема / Ю.Чапюк // Педагогічний часопис Волині. - 2015. - № 1. - С. 26-30uk_UK
dc.identifier.otherУДК [373.3.016:811.111]:159.955(043.5)-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/9141-
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретичні аспекти проблеми підготовки майбутніх учителів до професійної діяльності. У логічній послідовності розкрито теоретичні підходи до досліджуваного феномену через визначення й науковий аналіз поняття «готовність». Висвітлено різні підходи до розуміння готовності до педагогічної діяльності як наукового явища.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСхідноєвропейський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectпедагогічна діяльністьuk_UK
dc.subjectосвітаuk_UK
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UK
dc.subjectpedagogical activityuk_UK
dc.subjectpedagogical conditionsuk_UK
dc.subjecteducationuk_UK
dc.titleГотовність до педагогічної діяльності як наукова проблемаuk_UK
dc.title.alternativeReadiness for Pedagogical Activity as a Scientific Problemuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Педагогічний часопис Волині, 2015, № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pedagogical activity.pdf164,88 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.