Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911
Title: Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі
Other Titles: The archetypical reveals of female in modern TV advertising
Authors: Кошелюк (Бідюк), Олена Василівна
Kosheliuk (Bidiuk), O. V.
Bibliographic description (Ukraine): Кошелюк О. В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі / О. В. Кошелюк // Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : науково-практичний журнал. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. - № 1. - С. 8-13.
Issue Date: 2012
Date of entry: 21-May-2013
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: реклама
телевізійна реклама
рекламний слоган
несвідоме
колективне несвідоме
символ
архетип
фемінний образ
advertising
strapline
unconscious
collective unconscious
female image
archetype
Abstract: У статті йдеться про особливості розгляду сучасної телевізійної реклами з позицій психоаналітичної теорії. До уваги беруться окремі рекламні відеопроекти, аналізуються психологічні чинники впливу на масову свідомість, зокрема, за допомогою фемінних образів архетипного походження. The article is devoted to the particularities of the analysis modern TV advertising according to the psychoanalytical theory. The main attention is on the some advertising TV-projects. The author tries to analyze psychologycal factors of influencing on mass conscious, especially, by the female images archetypical origin
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911
Content type: Article
Appears in Collections:Наукові роботи (FFG)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Femina in reklama.pdf161,17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.