Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк (Бідюк), Олена Василівна-
dc.contributor.authorKosheliuk (Bidiuk), O. V.-
dc.date.accessioned2013-05-21T23:19:58Z-
dc.date.available2013-05-21T23:19:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКошелюк О. В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі / О. В. Кошелюк // Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : науково-практичний журнал. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. - № 1. - С. 8-13.uk_UK
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості розгляду сучасної телевізійної реклами з позицій психоаналітичної теорії. До уваги беруться окремі рекламні відеопроекти, аналізуються психологічні чинники впливу на масову свідомість, зокрема, за допомогою фемінних образів архетипного походження. The article is devoted to the particularities of the analysis modern TV advertising according to the psychoanalytical theory. The main attention is on the some advertising TV-projects. The author tries to analyze psychologycal factors of influencing on mass conscious, especially, by the female images archetypical originuk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectрекламаuk_UK
dc.subjectтелевізійна реклама-
dc.subjectрекламний слоган-
dc.subjectнесвідоме-
dc.subjectколективне несвідоме-
dc.subjectсимвол-
dc.subjectархетип-
dc.subjectфемінний образ-
dc.subjectadvertising-
dc.subjectstrapline-
dc.subjectunconscious-
dc.subjectcollective unconscious-
dc.subjectfemale image-
dc.subjectarchetype-
dc.subject.otherTV advertising-
dc.subject.othersymbol-
dc.titleАрхетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламіuk_UK
dc.title.alternativeThe archetypical reveals of female in modern TV advertisinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
dc.identifier.udcУДК 821.162.1-
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Femina in reklama.pdf161,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.