Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911
Назва: Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі
Інші назви: The archetypical reveals of female in modern TV advertising
Автори: Кошелюк (Бідюк), Олена Василівна
Kosheliuk (Bidiuk), O. V.
Бібліографічний опис: Кошелюк О. В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі / О. В. Кошелюк // Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи : науково-практичний журнал. - Луцьк : Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2012. - № 1. - С. 8-13.
Дата публікації: 2012
Дата внесення: 21-тра-2013
Видавництво: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Теми: реклама
телевізійна реклама
рекламний слоган
несвідоме
колективне несвідоме
символ
архетип
фемінний образ
advertising
strapline
unconscious
collective unconscious
female image
archetype
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про особливості розгляду сучасної телевізійної реклами з позицій психоаналітичної теорії. До уваги беруться окремі рекламні відеопроекти, аналізуються психологічні чинники впливу на масову свідомість, зокрема, за допомогою фемінних образів архетипного походження. The article is devoted to the particularities of the analysis modern TV advertising according to the psychoanalytical theory. The main attention is on the some advertising TV-projects. The author tries to analyze psychologycal factors of influencing on mass conscious, especially, by the female images archetypical origin
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/911
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи (FFG)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Femina in reklama.pdf161,17 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.