Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715
Title: Інфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторію
Other Titles: Infoteynment as a Method to Influence on an Audience
Authors: Морозова, Олена О.
Morozova, O. O.
Bibliographic description (Ukraine): Морозова О.О. Інфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторію /О.О.Морозова //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 2 (2). - С. 38 - 40.
Issue Date: 2012
Date of entry: 10-Mar-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: інфотейнмент
infoteynment
журнальна періодика
periodicals
жанр
genre
методика
method
Abstract: У статті розглянуто особливості подання інформації за принципами інфотейнменту. The article analyses the features of presentation of information in obedience to principles of infoteynment.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Morozova_O.PDF87,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.