Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМорозова, Олена О.-
dc.contributor.authorMorozova, O. O.-
dc.date.accessioned2016-03-10T08:59:19Z-
dc.date.available2016-03-10T08:59:19Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationМорозова О.О. Інфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторію /О.О.Морозова //Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 2 (2). - С. 38 - 40.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 316.774:070.41-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8715-
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості подання інформації за принципами інфотейнменту. The article analyses the features of presentation of information in obedience to principles of infoteynment.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectінфотейнментuk_UK
dc.subjectinfoteynmentuk_UK
dc.subjectжурнальна періодикаuk_UK
dc.subjectperiodicalsuk_UK
dc.subjectжанрuk_UK
dc.subjectgenreuk_UK
dc.subjectметодикаuk_UK
dc.subjectmethoduk_UK
dc.titleІнфотейнмент як методика масовокомунікаційного впливу на аудиторіюuk_UK
dc.title.alternativeInfoteynment as a Method to Influence on an Audienceuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 2 (2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Morozova_O.PDF87,96 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.