Please use this identifier to cite or link to this item:
https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8632
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чернова, А. В. | - |
dc.contributor.author | Chernova, A. V. | - |
dc.date.accessioned | 2016-03-03T09:37:16Z | - |
dc.date.available | 2016-03-03T09:37:16Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Чернова А. В. Когнітивна лінгвістика як нова система координат пізнання мови / А. В. Чернова // Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія : Філологічні науки. Мовознавство. – Луцьк, 2012. – № 23. – С. 160-164. | uk_UK |
dc.identifier.other | УДК 801.311 | - |
dc.identifier.uri | http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8632 | - |
dc.description.abstract | У статті подано наукове трактування поняття “когнітивна лінгвістика”. З’ясовано роль і місце когнітивної лінгвістики у процесі пізнання мови. Розглянуто взаємозв’язок мови і культури, мови і мислення. Визначено об’єкт і предмет вивчення когнітивної лінгвістики. The article deals with the scientific interpretation of the concept “cognitive linguistics”. The role and place of cognitive linguistics in language learning are ascertained. The connection of language and culture, language and thinking is considered. Object and subject of cognitive linguistics are defined. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Волинський національний університет імені Лесі Українки | uk_UK |
dc.subject | когнітивна лінгвістика | uk_UK |
dc.subject | cognitive linguistics | uk_UK |
dc.subject | мова | uk_UK |
dc.subject | language | uk_UK |
dc.subject | концепт | uk_UK |
dc.subject | concept | uk_UK |
dc.title | Когнітивна лінгвістика як нова система координат пізнання мови | uk_UK |
dc.title.alternative | Cognitive Linguistics as a New Coordinate System of Language Learning | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Серія "Філологічні науки. Мовознавство", 2012, № 23(248) |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.