Please use this identifier to cite or link to this item: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8576
Title: Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі
Other Titles: The archetypical reveals of female in modern TV advertising
Authors: Кошелюк, Олена Василівна
Kosheliuk, Olena V.
Bibliographic description (Ukraine): Кошелюк О.В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі /О.В.Кошелюк//Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 10 - 15.
Issue Date: 2012
Date of entry: 2-Mar-2016
Publisher: Волинський національний університет імені Лесі Українки
Keywords: телевізійна реклама
TV advertising
фемінний образ
female image
рекламний слоган
strapline, unconscious
колективне несвідоме
collective unconscious
архетип
archetype
Abstract: У статті йдеться про особливості розгляду сучасної телевізійної реклами з позицій психоаналітичної теорії. До уваги беруться окремі рекламні відеопроекти, аналізуються психологічні чинники впливу на масову свідомість, зокрема, за допомогою фемінних образів архетипного походження.The article is devoted to the particularities of the analysis modern TV advertising according to the psychoanalytical theory. The main attention is on the some advertising TV-projects. The author tries to analyze psychologycal factors of influencing on mass conscious, especially, by the female images archetypical origin.
URI: http://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8576
Content type: Article
Appears in Collections:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kosheliuk_O.PDFКошелюк О.В. стаття166,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.