Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8576
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошелюк, Олена Василівна-
dc.contributor.authorKosheliuk, Olena V.-
dc.date.accessioned2016-03-02T11:00:48Z-
dc.date.available2016-03-02T11:00:48Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКошелюк О.В. Архетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламі /О.В.Кошелюк//Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи: науково-практичний журнал /відп. ред. С.І.Кравченко; упоряд. М.А.Рожило. - Луцьк: Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2012. - № 1 (1). - С. 10 - 15.uk_UK
dc.identifier.otherУДК 821.162.1-
dc.identifier.urihttp://evnuir.vnu.edu.ua/handle/123456789/8576-
dc.description.abstractУ статті йдеться про особливості розгляду сучасної телевізійної реклами з позицій психоаналітичної теорії. До уваги беруться окремі рекламні відеопроекти, аналізуються психологічні чинники впливу на масову свідомість, зокрема, за допомогою фемінних образів архетипного походження.The article is devoted to the particularities of the analysis modern TV advertising according to the psychoanalytical theory. The main attention is on the some advertising TV-projects. The author tries to analyze psychologycal factors of influencing on mass conscious, especially, by the female images archetypical origin.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherВолинський національний університет імені Лесі Українкиuk_UK
dc.subjectтелевізійна рекламаuk_UK
dc.subjectTV advertisinguk_UK
dc.subjectфемінний образuk_UK
dc.subjectfemale imageuk_UK
dc.subjectрекламний слоганuk_UK
dc.subjectstrapline, unconsciousuk_UK
dc.subjectколективне несвідомеuk_UK
dc.subjectcollective unconsciousuk_UK
dc.subjectархетипuk_UK
dc.subjectarchetypeuk_UK
dc.titleАрхетипний вияв фемінного в сучасній телевізійній рекламіuk_UK
dc.title.alternativeThe archetypical reveals of female in modern TV advertisinguk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Масова комунікація: історія, сьогодення, перспективи, 2012, № 1 (1)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosheliuk_O.PDFКошелюк О.В. стаття166,95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.